...

Häromdagen köpte jag en Loréal brun-utan-sol, eller det är inte en brun utan sol, utan en sån som successivt bygger upp färgen. Har använt den 2 ggr nu och faktiskt ser jag redan lite skillnad!! Köpte också en sån där ACO sunkissed ansiktskräm (också en sån som successivt bygger upp färg) för ansiktet, men den verkar inte bidra med nån färg alls..får väl vänta några dagar och se.

Gick inte upp tidigt och pluggade imorse, utan vaknade lagom så jag hann fixa mig och äta frukost innan spinningen som var kl.12.

Ska plugga hela kvällen med nååågra små avbrott här och var ;) Haha! Bla för att hämta Sarah på stationen kl.18.40, kolla Unga mödrar (och kanske nåt annat) på tv och äta.

Vill att nåt kul ska hända..

Kommentarer
Postat av: jannice

ska du säga något om att inte uppdatera, VA?? =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback