NYSTART

Många nystarter nu; nystart för bloggen, nystart i "livet", nystart i nytt hem..

Kom precis hem till min mamma. Imorgon börjar jag plugga till sjuksköterska på universitetet här i Karlstad! Har väldigt blandade känslor, glädje och pirr i magen varvas med tårar. Det blir ju en omställning med nytt boende i helt ny stad och en helt ny vardag. Det här är bra för mig tror jag, får bli lite mer självständig och får prova på nåt nytt. Det här fixar jag! =)

Ska försöka blogga rätt mycket nu så att ni får följa mig och allt som händer här!

Imorrn har jag upprop kl.13.15!!!

Nu ska jag gå ner och dricka te och mysa med mamma =)


Kommentarer
Postat av: Johanna

åh spännande me upprop, kul och se alla klasskamrater :)

det kommer säkert gå skit bra!

puss och lycka till

2008-08-25 @ 15:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback